گلکسی زد فولد 6 اولتراتکنولوژی 

سامسونگ انگارً روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا کار می‌کند_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

سامسونگ برای رونمایی از نسل تازه تلفنهای تاشو خود آماده می‌بشود و انگارً امسال با تلفنهای بیشتری مواجه می‌شویم. مطابق شایعه ها، سامسونگ می‌خواهد امسال گلکسی زد فولد ۶ اولترا را هم روانه بازار کند، هرچند احتمالا با اراعه‌ای محدود مواجه شویم.

گلکسی زد فولد ۶ با شماره مدل SM-F956 و گلکسی زد فولد ۶ اولترا انگارً با شماره مدل SM-F958N درحال گسترش می باشند. سامسونگ از «۸» به‌گفتن آخرین رقم برای شماره مدل دستگاه‌های Ultra خود منفعت گیری می‌کند. به‌گفتن مثال، گلکسی اس ۲۴ اولترا با شماره مدل SM-S928 اراعه شده است.

به نقل از GalaxyClub، در این مرحله از گسترش، تنها یک نسخه از Galaxy Z Fold 6 Ultra و با شماره مدل SM-F958N وجود دارد. سخن «N» نشان‌دهنده این است که به گمان زیادً این محصول فقط در کره جنوبی اراعه بشود، مگر این که شماره مدل‌های بیشتری ظاهر بشود.

گلکسی زد فولد ۶ اولترا در کنار تلفنهای تاشو تازه

گزارش شده است که سامسونگ روی نسخه FE گلکسی Z Fold 6 هم کار می‌کند که با دقت به پسوند FE، باید قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه مهم داشته باشد. علاوه‌براین، حرف های می‌بشود یکی دیگر از تلفنهای گلکسی با کد داخلی Q6A یک گوشی تاشو بین‌رده از «سری A» است.

ادامه مطلب
گلکسی F15 5G معارفه شد؛ مشخصات + قیمت
آخرین مطالب

به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد ۶ نسخه ارزان‌تری از تلفنهای تاشو سامسونگ باشد و گلکسی زد فولد ۶ اولترا با قیمت ۱۸۰۰ دلاری، پرچمدار تلفنهای تاشو سامسونگ باشد. یکی از رقبای سامسونگ، یعنی گوگل نیز تصمیم دارد سری پیکسل ۹ را با مدل‌های گوناگون اراعه کند. گمان می‌رود سری تازه پیکسل در ۳ مدل با نام‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL به بازار اراعه بشود.

این گمان وجود دارد که Galaxy Z Fold 6 Ultra با قلم S در جعبه اراعه بشود. تا این مدت از طراحی دقیق این گوشی خبری در دسترس نیست، اما امکان پذیر برخی از نشانه‌های طراحی همانند گوشه‌های مربعی را از گلکسی S24 اولترا به ارث ببرد.

ادامه مطلب
اپل سه‌شنبه احتمالاً از مجیک موس جدید با پورت USB-C رونمایی می‌کند

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها