شبکه Find My Device گوگل سرانجام اوایل هفته آینده راه‌اندازی خواهد شدتکنولوژی 

شبکه Find My Device گوگل سرانجام اغاز هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

گوگل برای مشتریان خود ایمیلی را ارسال کرده است که زمان راه‌اندازی شبکه Find My Device را آشکار می‌کند. مطابق این ایمیل، شبکه ردیابی موقعیت غول موتور جستجو یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده راه‌اندازی می‌بشود.

از صبح پنجشنبه، گو‌گل برای برخی از کاربران خود ایمیلی ارسال کرده و به آن‌ها خبر داده که شبکه Find My Device به‌زودی راه‌اندازی می‌بشود. این شرکت در توضیح مزایای مهم آن می‌گوید:

«با شبکه تازه Find My Device، می‌توانید مکان دستگاه‌های خود را حتی اگر آفلاین باشند اشکار کنید. این چنین می‌توانید لوازم جانبی Fast Pair سازگار را هنگامی که از دستگاه شما جدا خواهد شد، بیابید. این شامل هدفون‌ها و هدفون‌های سازگار و ردیاب‌هایی است که می‌توانید به کیف پول، کلید یا دوچرخه خود متصل کنید.»

مهم‌تر این که در پاراگراف پایانی ایمیل، گوگل توضیح می‌دهد که این شبکه «سه روز دیگر» راه اندازی می‌بشود. به این ترتیب، شبکه Find My Device روز یکشنبه، ۷ آوریل یا به گمان زیاد، دوشنبه، ۸ آوریل راه اندازی خواهد شد.:

ادامه مطلب
گوگل از هوش مصنوعی تشکیل عکس ImageFX رونمایی کرد + ویدیو
آخرین مطالب

«هنگامی این ویژگی در عرض ۳ روز فعال شد، در دستگاه‌های اندرویدی خود اعلانی دریافت خواهید کرد. تا آن زمان، می‌توانید از طریق «Find My Device» در وب، از شبکه انصراف دهید.»

شبکه Find My Device گوگل

1712300404 120 شبکه Find My Device گوگل سرانجام اغاز هفته آینده راه‌اندازی
شبکه Find My Device گوگل سرانجام اغاز هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد_دانستنی ۷

شبکه گوگل که سال قبل به‌طور رسمی معارفه شد، به دستگاه‌های اندرویدی اجازه می‌دهد تا موقعیت تلفنهای دیگر، هدفون‌ها و ردیاب‌های گمشده را اشکار کند. با این حال، در حالی که گوگل و اپل مشغول کار روی یک استاندارد صنعتی بودند که مطمعن حاصل می‌کند از این فناوری برای ردیابی حرکات افراد دیگر منفعت گیری نمی‌بشود، اراعه آن به تعویق افتاد.

ادامه مطلب
ایکس به‌زودی در قسمت Spaces از فید ویدیویی حمایتخواهد کرد

گوگل راه اندازی شبکه خود را به سود دارندگان آیفون متوقف کرد تا اپل بتواند تنظیمات امنیتی مربوط به آن را در iOS اعمال کند. به نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی در iOS 17.5 این کار را انجام داده است. (علی رغم این که استاندارد از دسامبر ۲۰۲۳ آماده شده است).

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط