تصاویر جدید پیکسل 8a، چهار رنگ جذاب میان‌رده گوگل را فاش کردتکنولوژی 

تصاویر تازه پیکسل ۸a، چهار رنگ دلنشین بین‌رده گوگل را آشکار کرد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

تصاویر جدیدی از پیکسل ۸a آشکار شده است که رنگ‌های این گوشی مقرون‌به‌صرفه گوگل را مشخص می کند. این گوشی به گمان زیادً در چهار رنگ کرم، سبز، آبی و مشکی اراعه می‌بشود. پیش‌ازاین برخی از مشخصات پیکسل ۸a و تصاویر آن نیز لو رفته می بود.

بر پایه گزارش اندروید هدلاینز، چهار رنگ احتمالی پیکسل ۸a را پیش‌ازاین نیز در دیگر مدل‌های پیکسل دیده بودیم. برای مثال، سبز نعنایی این گوشی پیش‌تر در مدل پیکسل ۶a و آبی کمرنگ خلیجی آن نیز در پیکسل ۸ پرو وجود داشت. انتظار می‌رود پیکسل ۸a در ماه مه (اردیبهشت‌) در کنفرانس Google I/O معارفه و اندکی بعد از آن نیز روانه بازار بشود.

تصاویر احتمالی از رنگ‌های پیکسل ۸a

مشکی ابسیدین (Obsidian)

به‌نظر می‌رسد طراحی پیکسل ۸a به پیکسل ۸ که پاییز ۲۰۲۳ اراعه شد، زیاد نزدیک باشد؛ یقیناً به گمان زیادً تکه پشتی پیکسل آتی بافت مات خواهد داشت. انتظار می‌رود که پیکسل ۸a بار دیگر از صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی +FHD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی منفعت‌ ببرد. پردازنده آن نیز به گمان زیادً تنسور G3 خواهد می بود.

1712995138 38 تصاویر تازه پیکسل 8a، چهار رنگ دلنشین بین‌رده گوگل را.webp
سبز نعنایی

باتری پیکسل ۸a به گمان زیادً ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد می بود. انتظار می‌رود دوربین این گوشی نیز از یک دوربین مهم ۶۴ مگاپیکسلی و یک اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی راه اندازی شده باشد. گوگل سال قبل میلادی دوربین‌های پیکسل ۷a را ارتقا قابل‌توجهی داد، به این علت نباید انتظار داشت امسال این شرکت ترقی سخت‌افزاری خاصی در دوربین گوشی تازه اعمال کند.

ادامه مطلب
گزارش درآمد TSMC به کاهش فروش آیفون 15 نسبت به نسل قبل اشاره دارد
آخرین مطالب
1712995138 160 تصاویر تازه پیکسل 8a، چهار رنگ دلنشین بین‌رده گوگل را.webp
رنگ کرم پرسلان (Porcelain)

در زیاد تر موارد، سری پیکسل A گوگل در کنفرانس گوگل I/O در ماه مه (اردیبهشت) رونمایی شده است، یقیناً به جز پیکسل ۴a و ۵a که به علت همه‌گیری کرونا با مقداری تأخیر معارفه شدند. بااین‌حال گوگل از پیکسل ۶a و ۷a در کنفرانس گوگل I/O سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ پرده برداشت. به این علت، به گمان زیاد در کنفرانس پیش رو ناظر معارفه پیکسل ۸a خواهیم می بود.

1712995138 775 تصاویر تازه پیکسل 8a، چهار رنگ دلنشین بین‌رده گوگل را.webp
آبی خلیجی (Bay)

در سال قبل میلادی ناظر افزایش قیمت پیکسل ۷a بودیم که آن را به قیمت پیکسل ۸ نزدیک کرد. اکنون قیمت پیکسل ۷a نزدیک به ۵۰۰ دلار است. قیمت پیکسل ۸a نیز به گمان زیادً یا ثابت بماند یا تا ۵۴۹ دلار افزایش یابد. در چند سال قبل، گوگل هر سال قیمت‌های خود را ۵۰ دلار برای سری A افزایش داده است.

ادامه مطلب
فضاپیمای ایکس‌ام‌ام-نیوتون اولین تصاویر خود را گرفت

مطابق گزارش‌ها، این چنین گوگل امکان پذیر سه مدل پیکسل ۹ را در پاییز ۲۰۲۴ معارفه کند؛ این سه مدل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط