شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کردتکنولوژی 

شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند از طریق سیستم بلاکچین «شبکه باز» (TON) در این سرویس مطلب‌رسان، ارسال پول از طریق استیبل‌کوین تتر (USDT) داشته باشند. استیبل‌کوین‌ها درحال تبدیل‌شدن به یک جانشین محبوب‌تر برای ارزهای فیات می باشند و افرادی که به جستوجو خریدو‌فروش ارزهای دیجیتال می باشند، می‌توانند از آن‌ها منفعت گیری کنند.

پروژه TON تلگرام خبرداد که کاربران اکنون می‌توانند از طریق این شبکه باز، برای دیگران USDT – یک استیبل‌کوین تتر – ارسال کنند.

نحوه انتقال استیبل‌کوین USDT با شبکه بلاکچین TON تلگرام

شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد_دانستنی ۹

مطابق توضیحاتی که در وبلاگ TON قرار گرفته است، برای انجام این کار، کاربران ابتدا باید به بات Wallet تلگرام بروند که از طریق نوار جستجوی اپلیکیشن می‌توان آن را اشکار کرد. سپس از طریق این بات باید یک کیف‌پول برای خود تشکیل کنند.

ادامه مطلب
آپدیت تازه تلگرام با چندین قابلیت برای گروه‌ها معارفه شد

سپس کاربران می‌توانند USDT خریداری کنند و با انتخاب توکن تتر (Tether) به‌گفتن گزینه پرداخت، برای دیگر کاربران پول ارسال کنند. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت که کوین USDT تتر محبوب‌تر از قبل بشود.

هزینه انجام تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین TON

1713612795 406 شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد دانستنی
شبکه TON تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد_دانستنی ۱۰

مسئله قابل‌دقت فرد دیگر که به آن اشاره شده، هزینه پایین این تراکنش‌ها است. در این پست نوشته شده:

«تیم گسترش هسته TON قرارداد هوشمند تتر را به‌طوری بهینه کرده که از هر تراکنش فرد دیگر سه برابر ارزان‌تر باشد. تراکنش USDT بین دو کاربر فقط با ۰.۰۱۴۵ TON (نزدیک به ۰.۱۰ دلار) انجام می‌بشود که در قیاس با دیگر ژتون‌ها ۶۶ درصد کمتر است.»

USDT که با نام تتر نیز شناخته می‌بشود، با بیشتر از ۸۵ میلیارد دلار حجم خرید وفروش روزانه و قیمت کل بازار ۱۰۶ میلیارد دلاری، پراستفاده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین استیبل‌کوین است. توکن USDT به طور ۱ به ۱ با USD مرتبط است و کاملاً توسط ذخایر دلاری حمایتمی‌بشود. این ربط ۱ به ۱ علتمی‌بشود تا USDT قیمت پایداری داشته باشد و آن را از دیگر ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر نزدیک می‌کند.

ادامه مطلب
آنر از ایربادز X7 رونمایی کرد؛ باتری 40 ساعته و گواهی صوتی Golden Ear_دانستنی

USDT طبق معمولً برای مواردی ازجمله افت ریسک نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های روزمره و پرداخت‌های برون‌مرزی کاربرد دارد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط