قیمت گک امپوتکنولوژی 

قیمت گک امپو در بازار چه مقدار است؟ + جدول خرداد ۱۴۰۳_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

گک امپو یا آن‌طور که راساموتور می‌گوید جی‌ای‌سی امپو، یکی از خودروهای وارداتی دلنشین بازار با برند چینی است. این ماشین یک سدان اسپرت است که کیت اگزوز را در اختیار مالک خود قرار می‌دهد؛ موضوعی که تنها در خودروهای اسپرت آلمانی و ژاپنی دیده‌ایم. امروز در دیجیاتو نگاهی به قیمت گک امپو در بازار آزاد داریم و بازدید می‌کنیم خرید این ماشین از بازار آزاد چه مقدار برای مشتریان هزینه دارد؟

با نگاهی به پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش کالا، می‌توان تخمین حدودی از قیمت گک امپو را به‌دست آورد. برای خرید این ماشین از بازار آزاد، نیاز به بودجه‌ای در نزدیک به ۴.۵ الی ۵ میلیارد تومان دارید. یقیناً می‌توانید با پرداخت مبلغ ۲۵۰ الی ۴۵۰ میلیون تومان (بسته به آگهی‌دهنده) حواله گک امپو را بخرید و این ماشین را با قیمت مصوب در اختیار بگیرید.

ادامه مطلب
فضاپیمای سایوز 17 به زمین بازمی‌گردد

قیمت گک امپو در بازار آزاد، خرداد ۱۴۰۳:

مدل رنگ قیمت
۱۴۰۳ مشکی ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ سبز ۴٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ خاکستری ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ مشکی ۵٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۴۰۳ خاکستری ۵٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

قیمت گک امپو از سوی راساموتور نزدیک به دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اظهار شده است. به این علت به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اگر تصمیم خرید گک امپو را دارید، حواله این ماشین را از بازار آزاد بخرید. پرداخت مبلغ نزدیک به ۲.۵ میلیارد تومان برای خرید حواله، تکمیل وجه و صبر برای تحویل ماشین قیمت بیشتری از پرداخت ۵ میلیارد تومان برای خرید آنی ماشین خواهد داشت.

قیمت گک امپو در بازار چه مقدار است؟ + جدول خرداد ۱۴۰۳_دانستنی ۴

گک امپو که در بازارهای دیگر با نام ترامپچی امپو نیز شناخته می‌بشود، مدل پرچمدار بین سدان‌های GAC است. این سدان علاوه بر ایران، در بازار دیگر کشورهای خاورمیانه نیز وجود دارد. این ماشین با موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر به بازار ما آمده است. این پیشرانه حداکثر ۱۶۷ اسب‌بخار قوت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد.

ادامه مطلب
بیشترین ذخایر طلا متعلق به کدام سرزمین است؟
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها