آیپد پرو M4 با پوشش نانو در تست مقاومت موفق ظاهر نشد + ویدیوتکنولوژی 

آیپد پرو M4 با پوشش نانو در تست مقاومت موفق ظاهر نشد + ویدیو_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

با معارفه آیپد پرو OLED کانال‌های یوتوبی مختلفی مقدار مقاومت این تبلت را در برابر خط‌وخش و خمش آزمایش کرده‌اند. پیش‌تر کانال معروف «JerryRigEverything» مقدار مقاومت نسخه معمولی این تبلت را آزمایش کرده می بود. اکنون این کانال در ویدیوی جدیدی مقدار مقاومت نسخه دارای نمایشگر پوشش نانو (Nano-texture) تبلت پرچمدار اپل را در نسخه ۱۱ اینچی آزمایش کرده است. باتوجه به بازدید‌ها، انگارً شیشه این نمایشگر از حالت عادی نیز شکننده‌تر شده است.

در آیپد پرو ۲۰۲۴، شیشه دارای پوشش نانو یکی از گزینه‌های اختیاری است که کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار هزینه زیاد تر از ویژگی‌های خاص آن منفعت ببرند. این شیشه در افت مقدار تابش نور و درعین‌حال نگه داری دقت و کیفیت عکس کاربرد دارد. یقیناً این گزینه تنها برای آیپد پرو تازه ۱ ترابایتی یا ۲ ترابایتی در دسترس است و در نتیجه قیمت نوع وای‌فای ۱۱ اینچی آن را به ۲۰۹۹ دلار می‌رساند.

ادامه مطلب
با اهمیت ترین مؤلفه در استخدام کارمندان اپل چیست؟ تیم کوک جواب می‌دهد

در ادامه می‌توانید ویدیوی JerryRigEverything را ببینید:

مقاومت شیشه نانوبافت آیپد پرو ۲۰۲۴

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، نسخه نانوبافت آیپد پرو نیز همانند نسخه معمولی نمی‌تواند دربرابر خم‌شدن مقاومت کند. این چنین چندان در برابر خطوخش مقاومت مساعد ندارد. یقیناً این شیشه دربرابر اشیایی همانند کلید و سکه می‌تواند جان سالم به‌در ببرد، اما امکان پذیر در برابر اشیا نوک تیزتر همانند سوزن یا میخ چندان مقاوم نباشد.

آیپد پرو M4 با پوشش نانو در تست مقاومت موفق ظاهر نشد + ویدیو_دانستنی ۴

شیشه نانوبافت آیپد پرو در آزمون معروف سختی موس در سطح ۳ و ۴ خش‌هایی اشکار کرد که برخی از آن‌ها قابل اصلاح هم نبوده است. مسئله قابل‌دقت این است که در نسخه معمولی این تبلت، در سطح ۳ خط‌وخشی تشکیل نشده می بود.

ادامه مطلب
استیو وزنیاک در زمان مرگ به قیمت بازار اپل فکر نخواهد کرد_دانستنی

به‌طورکلی باتوجه به بازدید‌های انجام‌شده، امکان پذیر که شیشه نانوبافت آیپد پرو این تبلت را از حالت عادی نیز شکننده‌تر کرده باشد. بااین‌حال این شیشه مزایایی نیز به‌همراه دارد که می‌تواند برای برخی کاربران سودمند واقع بشود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها