نسخه اصلی clawتکنولوژی 

کنسول MSI Claw 8 AI Plus با باتری ۸۰ وات و پردازنده لونارلیک از راه می‌رسد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

کنسول بازی دستی MSI Claw 8 AI Plus جایگزینی برای نسل قبل این محصول است که با مقصد رقابت مستقیم با کنسول دستی تازه ایسوس ROG Ally X اراعه خواهد شد و به گمان زیادً مشخصات سخت‌افزاری شبیه خواهد داشت.

مشخصات احتمالی کنسول MSI Claw 8 AI Plus

مطابق گزارشی که به‌تازگی انتشار شده‌است، MSI مشغول آماده‌سازی کنسول بازی دستی جدیدی است که مشخصات سخت‌افزاری آن نسبت به نسل قبل بهبود اشکار کرده است. به نظر می‌رسد که مقصد از اراعه محصول تازه، رقابت با دستگاه‌هایی باشد که در ماه‌های تازه معارفه شدند و از پردازنده‌های قوی و باتری با ظرفیت زیاد تر منفعت می‌برند که نهایتاً روی زمان زمان شارژدهی تاثییر چشمگیری دارد. کنسول دستی ایسوس ROG Ally X یکی از این رقیب ها است که اخیرا معارفه شده و باتری آن نسبت به نسل قبلش، ناظر ۲ برابر افزایش ظرفیت بوده است.

ادامه مطلب
8 مسئله طلایی که قبل از خرید گلس موبایل باید در نظر گرفته بشود

کنسول MSI Claw 8 AI Plus با سری تازه پردازنده‌های لونارلیک اینتل همراه خواهد می بود که به لطف مصرف بهینه‌تر، می‌تواند شارژدهی طویل‌تری را در قیاس با پردازنده‌های سری Meteor Lake از خود نشان دهد. از دیگر تغییرات صورت‌گرفته، بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر است و گمان دارد به‌جای یک صفحه نمایش هفت اینچی، ناظر یک پنل ۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ به‌روزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز باشیم که از فناوری VRR برای توانایی روان گیمینگ هم حمایتبه عمل می‌آورد.

نسخه مهم کنسول دستی MSI Claw

نشریه The Verge از قول MSI خبر داده است که باتری کنسول بازی دستی تازه این شرکت هم بهبود اشکار خواهد کرد. گمان بسیاری وجود دارد که ناظر باتری ۸۰ وات، شبیه با آنچه در محصول ایسوس بکار رفته، باشیم. کنسول MSI Claw 8 AI Plus از دو پورت USB-C منفعت خواهد برد که از تاندربولت ۴ هم حمایتمی‌کنند. کارکرد کلیدهای LBRB هم نسبت به قبل، بهبود اشکار خواهد کرد.

ادامه مطلب
راهنمای خرید بهترین کیبورد گیمینگ تسکو
آخرین مطالب

MSI از اراعه جزئیات زیاد تر حوالی محصول تازه مورد اشاره، خودداری کرده است؛ اما با دقت به اطلاعات حاضر از پردازنده‌های سری لونارلیک اینتل، می‌توان تا حدودی از قوت پردازشی این دستگاه با خبر شد. پردازنده‌های تازه اینتل از گرافیک مجتمع Xe2 منفعت می‌گیرند که نسبت به قبل، ۵۰ درصد کارکرد بهتری اراعه می‌کنند. این شرکت از نسخه محدود کنسول Claw: Fallout هم رونمایی کرده است که مشخصات آن همانند مدل مهم است و تنها از المان‌های بازی محبوب فال‌اوت در ظاهر آن منفعت گیری شده‌است.

ادامه مطلب
ماینر انت‌ماینر S21 پرو با قوت خیره‌کننده معارفه شد_دانستنی

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها