راهنمای خرید بهترین گوشی تاشو - گلکسی زد فلیپ ۵تکنولوژی 

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶ آشکار شد؛ ترقی بزرگ دوربین_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

اگر عاشق فناوری هستید، در تابستان چشم به راه تلفنهای تاشو تازه سامسونگ باشید. مدتی است که به‌طور غیررسمی جزئیات جدیدی در رابطه گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ می‌شنویم و به گمان زیاد این دو گوشی در اتفاقات آنپکد سامسونگ در اواخر تیرماه، معارفه خواهند شد. اکنون نیز اطلاعاتی درمورد دوربین گلکسی زد فلیپ ۶ انتشار شده است که اگر درست باشد، با یک گوشی قوی طرف هستیم.

با این که تا این مدت به گمان زیادً نزدیک به یک ماه تا معارفه رسمی گلکسی زد فلیپ ۶ فاصله داریم، اطلاعات لورفته درمورد آن، انتظارات را بالا برده است. این اطلاعات درمورد تراشه، باتری و دوربین آن است.

به نقل از Smartprix، گلکسی زد فلیپ ۶ به گمان زیادً با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام به بازار اراعه می‌بشود؛ یقیناً تا این مدت اطلاعات دقیقی درمورد مقدار رم آن در دسترس نیست.

دوربین و باتری گلکسی زد فلیپ ۶

بااین‌حال، یک چیز قطعی به‌نظر می‌رسد و آن این است که دوربین این گوشی تاشو نسبت به مدل قبلی ترقی بسیاری خواهد داشت. Z Flip 6 به گمان زیاد به‌جای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مدل سال قبل، با یک دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8 اراعه می‌بشود، اما هم چنان یک دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین مهم می‌تواند فیلمبرداری حداکثر ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه داشته باشد. درمورد دوربین سلفی، چیزی نسبت به نسل قبل تحول نکرده است و سامسونگ به گمان زیادً هم چنان از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی منفعت گیری خواهد کرد.

ادامه مطلب
پایان همکاری مجری مشهور با اپل صحبت درباره چین و هوش مصنوعی
آخرین مطالب

تحول فرد دیگر که محتمل به‌نظر می‌رسد، اضافه‌شدن یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این یک جهش نسبت به مدل قبلی به‌حساب می‌آید که با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی اراعه شد. بااین‌حال از نظر صفحه‌نمایش، به گمان زیادً با تحول خاصی مواجه نخواهیم می بود و یک پنل داینامیک امولد ۲X با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در داخل می‌بینیم.

درحالی‌که برخی افراد امکان پذیر تعداد بسیاری از مشخصات نسل قبل را خسته‌کننده بدانند، اراعه نسخه به‌روزشده دستگاهی که تقریباً به تکامل رسیده است، چیز بدی نیست؛ یقیناً گمان دارد که این دستگاه افزایش قیمت داشته باشد و اگر واقعاً این چنین باشد، امکان پذیر مشتریان انتظار ارتقاهای بیشتری را داشته باشند. به‌تازگی نیز رنگ‌بندی‌های Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 لو رفته می بود.

ادامه مطلب
مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 سامسونگ + ویدیو

با این اوصاف، همیشه این گمان وجود دارد که اطلاعات غیررسمی آشکار‌شده، نادرست باشند. خوشبختانه، برای فهمیدن این نوشته نیازی نیست زمان بسیاری چشم به راه بمانیم، چون اتفاقات آنپکد به گمان زیاد در ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌بشود.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها