برگزاری بزرگ‌ترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالاتکنولوژی 

برگزاری بزرگ‌ترین اتفاقات آموزشی منبع های انسانی ایران توسط دیجی‌کالا_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

دیجی‌کالا بزرگترین اتفاقات آموزشی منبع های انسانی ایران را با گفتن «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند.

این اتفاقات آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌بشود و «تاثییر روندهای کلیدی همانند اتوماسیون، هوش مصنوعی و… بر ماموریت های، نیازها و توانایی‌های کارکنان»، «نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک منبع های انسانی»، «جایگاه و نقش مدیران منبع های انسانی در دنیای در حال تحول» و «استراتژی‌ها و راهکارهایی برای استقرار فناوری به منظور ترقی منفعت‌وری و بهبود اثربخشی منبع های انسانی»، محورهای آن است. 

مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی‌کالا، الناز سخائیان مدیرعامل نستله، سپیده استادزمانی مدیرعامل یونیلیور، مهرداد عبدالرزاق رییس هیات‌مدیره و هم‌بنیان‌گذار اسنپ‌فود، آذرخش مکری روانپزشک و استاد دانشگاه، شهرام کریمی مدیر People analytics KPMG، مهدی شامی‌زنجانی استاد دانشگاه تهران، کمال ریاضی معاون منبع های انسانی دیجی‌کالا، مصی کوهنورد مدیرکل منبع های انسانی دیجی‌کالا، محمد مجتهدی معاون منبع های انسانی ایرانسل، امیر نفریه معاون منبع های انسانی زرین‌رویا، محمدجواد ثابت استاد دانشگاه و مشاور مدیریت سازمان، سینا توسلی معاون منبع های انسانی اسنپ‌فود، نوید ناظمیان راهبر بین المللی مدیران و محمدمهدی زارعی مدیر منبع های انسانی انرژی دانا سخنرانان دومین اتفاقات آموزشی نکست شیفت می باشند. 

ادامه مطلب
نقد فیلم Foe - هیچ‌ چیز دیگه مثل قبل نیست!

این اتفاقات برای مدیران ارشد طراحی شده اما علاقه‌مندان به این حوزه و افرادی که دارای سابقه کمتری در این عرصه می باشند هم می توانند در دو کارگاه اختصاصی این اتفاقات برای گسترش دانش خودشان شرکت کنند. کارگاه‌های «منبع های انسانی دیجیتال» و «تجزیه و تحلیل افراد» همزمان با اتفاقات «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌بشود.

اتفاقات آموزشی «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» چهارشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار می بشود. این چنین با کد تخفیف زیر می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف اختصاصی منفعت گیری کنید:

ادامه مطلب
شاتل فضایی کلمبیا در مأموریت اس‌تی‌اس 3 به فضا پرتاب شد_دانستنی

Media-25

علاقه‌مندان برای شرکت در این اتفاقات آموزشی می‌توانند از طریق این وب‌سایت ثبت‌نام کنند:

www.nextshift.diginext.ir

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها