حالا با هوش مصنوعی مولد مایکروسافت دیزاینر تصاویر افقی و عمودی بسازیدتکنولوژی 

اکنون با هوش مصنوعی مولد مایکروسافت دیزاینر تصاویر افقی و عمودی بسازید_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

یکی از محدودیت‌های مهم کاربران در مایکروسافت دیزاینر (Designer)، اندازه تصاویری می بود که می‌توانستند تشکیل کنند. در این هوش مصنوعی قبلاً می‌توانستید فقط تصاویر را در قالب مربعی (۱۰۲۴ در ۱۰۲۴ پیکسل) تشکیل کنید، اما اکنون مایکروسافت دو اندازه افقی و عمودی را برای شما فراهم کرده است.

بر پایه گزارش Neowin، مایکروسافت اکنون دو اندازه تازه را به هوش مصنوعی مولد دیزاینر اضافه کرده است: حالت پرتره یا عمودی (۱۰۲۴ در ۱۷۹۲ پیکسل) و حالت عریض یا افقی (۱۷۹۲ در ۱۰۲۴ پیکسل). گزینه‌های تازه عمودی و افقی، مایکروسافت دیزاینر را برای کاربران مفیدتر می‌کند، چون اکنون به آن‌ها امکان می‌دهد با هوش مصنوعی تصاویری برای بعد‌عرصه دسکتاپ یا برای اراعه‌های پاورپوینت و موارد دیگر تشکیل کنند.

تشکیل تصاویر افقی و عمودی در مایکروسافت دیزاینر

اکنون با هوش مصنوعی مولد مایکروسافت دیزاینر تصاویر افقی و عمودی بسازید_دانستنی ۴

مایکروسافت دیزاینر یک ابزار طراحی گرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر متنوعی برای پلتفرم‌های گوناگون تشکیل کنید. با دیزاینر، می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی پست بسازید؛ این چنین برای تشکیل کارت‌پستال‌های دیجیتال، لوگو، بنرهای وب‌سایت و موارد دیگر کاربرد دارد. این ابزار هوش مصنوعی به طور رایگان برای همه کاربران در دسترس است.

ادامه مطلب
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌بشود

اخیراً نیز مایکروسافت دو قابلیت تازه به دیزاینر اضافه کرده است. با ابزار تازه «Frame Image» می‌توانید با هوش مصنوعی یک قاب یا فریم شخصی‌سازی‌شده به هر تصویری اضافه کنید. قابلیت دوم نیز «Collage Creator» است که به شما امکان می‌دهد تا ده عکس گوناگون را کنار یکدیگر بچینید. این ابزار هوشمند تصاویر شما را در یک مطرح‌بندی خاص مرتب می‌کند و آن را در یک قاب قرار می‌دهد.

مایکروسافت علاوه‌بر افزودن قابلیت‌های تازه به دیزاینر، آن را در برنامه‌های خود نیز ادغام کرده است. چند ماه قبل، مایکروسافت از ادغام دیزاینر در برنامه ویندوز فوتوز خبر داد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را با یک کلیک در دیزاینر ویرایش کنند. این چنین این ابزار هوش مصنوعی مستقیماً در چت‌ها و کانال‌های Teams حاضر است و به کاربران این امکان را می‌دهد که در طول جلسات آنلاین خود، تصاویر جدیدی تشکیل کنند.

ادامه مطلب
سهم بازار ویندوز 10 هم چنان دو برابر زیاد تر از ویندوز 11 است

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها