توییت فاطمیان درباره کارگزاری صدور اینمادتکنولوژی 

اعطای نماد مطمعن الکترونیکی برون‌سپاری خواهد شد


مرکز گسترش تجارت الکترونیکی اظهار کرده در راستای تمرکز زدایی، افزایش کیفیت خدمات و حمایتاز نقش‌آفرینی قسمت غیردولتی، در نظر دارد از بین متقاضیان تعدادی از شرکت‌های توانمند، نوآور و دارای صلاحیت را به گفتن «کارگزاری صدور اینماد» انتخاب کند. رئیس انجمن فین‌تک نیز با قبول این خبر خبرداد قرار است که پرداخت‌یارها و دیگر اپراتورهایی که می‌توانند به‌گفتن صادرکننده اینماد فعال باشند، نقش صادرکننده این نماد مطمعن الکترونیکی را برعهده بگیرند.

زمان‌ها است که مشکلات اینماد اجباری، دامن‌گیر کسب‌وکارهای آنلاین شده است. حال به نظر می‌رسد متولی اینماد برای از بین بردن مشکلات به وجود آمده، قرار است با قسمت خصوصی همکاری کند. مرکز گسترش تجارت الکترونیکی از شرکت‌های قسمت خصوصی جهت شراکت در «کارگزاری صدور اینماد»، دعوت به عمل آورده است.

مرکز تتا با انتشار کردن اطلاعیه‌ای، اظهار کرده است متقاضیان باید شرکت‌های فعال و دارای سابقه فنی و اجرایی مناسب و نیز دارای توانایی خدمات‌دهی و حمایتاز کاربران در مقیاس گسترده را دارا باشند. شرکت‌های متقاضی که تمایل به شراکت در این مطرح دارند، باید خواست و مدارک خود را تا دو دی سال ۱۴۰۲ ارسال کنند.

ادامه مطلب
این زن می‌خواهد برای اولین‌بار با یک هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج کند!

«صدور اینماد توسط پرداخت‌یارها انجام خواهد شد»

در همین جهت «مهدی فاطمیان»، رئیس انجمن فین‌تک با انتشار کردن توییتی خبرداد با پیگیری های صورت گرفته و نیز باتوجه به مشکلات کسب و کار ها در خصوص اینماد، به زودی فرآیند صدور نماد مطمعن الکترونیکی به طور کامل توسط پرداخت یارها انجام خواهد شد. به حرف های وی این فرآیند توسط مرکز گسترش تجارت الکترونیکی با گفتن «کارگزار صدور نماد» برون سپاری می‌بشود.

اعطای نماد مطمعن الکترونیکی برون‌سپاری خواهد شد ۴

فاطمیان در این باره زیاد تر گفت و به دیجیاتو او گفت: «مطابق مذاکراتی که از سمت انجمن فین‌تک با مرکز گسترش تجارت الکترونیکی با دقت به مشکلات داشتیم؛ قرار بر این شد که فرایند دریافت اینماد به‌صورت کامل برون‌سپاری بشود. تا پیش از این تنها امکان صدور نماد صفر ستاره از سوی پرداخت‌یارها میسر شده می بود، اما با گفتگویی که انجام شد، دیگر قابلیت‌هایی که نماد دارد به طور برون‌سپاری شده انجام خواهد شد.»

ادامه مطلب
واردات خودروهای کارکرده همچنان در مراحل تدوین قانون باقی مانده است!

او پافشاری دارد که بناست مدل Enamad AS a Service رخ دهد و مرکز گسترش قرار است این امکان را در اختیار پرداخت یارها و دیگر اپراتورهایی که می‌توانند در قالب کارگزار صدور اینماد فعالیت کنند، قرار دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن فین‌تک در جواب به سوال دیجیاتو مبنی بر این که آیا این امید وجود دارد که با برون سپاری صورت گرفت، مشکلات اینماد از بین برود، او گفت: «این مشکلات کامل از بین نمی‌رود، اما بخشی از آن که مربوط به فرآیند های داخلی اینماد یا مسائل پیگیری محور می باشند، تا حد خوبی حل خواهد شد.»

اما این چنین برون‌سپاری، پایانی بر مخالفت‌ها با اینماد اجباری خواهد می بود؟ فاطمیان در جواب به این سوال او گفت: «استنباط شخصی من این است که بخشی از این مخالفت‌ها که به علت مشکلات حاضر در فرآیندهای مرکز گسترش بوده و تبدیل عدم صدور نماد می‌شده است، حل خواهد شد. اما برای گروهی که مجوز کسب و کاری ندارند به گمان زیادً باید از ظرفیت درگاه ملی مجوزها و هیئت مقررات زدایی منفعت گیری کرد تا اغاز فعالیت آن ها به علت نداشتن مجوز مختل نشود.»

ادامه مطلب
سه فضاپیما آزمایشی برای اثبات امواج گرانشی انجام می‌دهند_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها