کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra معرفی شدتکنولوژی 

کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra معارفه شد


MSI کنسول دستی Claw را در نمایشگاه CES معارفه کرد. مطابق بیانیه مطبوعاتی MSI، این کنسول از پردازنده تازه Meteor Lake Core Ultra اینتل منفعت گیری می‌کند که ماه قبل معارفه شد. Claw اولین کنسول دستی است که به تراشه‌های Core Ultra اینتل تجهیزمی‌بشود؛ بازار این کنسول‌ها تقریباً تحت سلطه AMD است. در ادامه به مشخصات، قیمت و تاریخ اراعه این کنسول دستی می‌پردازیم.

بر پایه گزارش ورج، کنسول دستی MSI تجهیزبه پردازنده تازه اینتل است که از فناوری XeSS اینتل نیز حمایتمی‌کند. MSI ادعا می‌کند که این پردازنده به دستگاه اجازه می‌دهد تا بازی‌های سنگین را به‌راحتی اجرا کند. باتری این کنسول ۵۳ واتی است و به ادعای MSI، این باتری در بین دیگر رقیب ها، بزرگ‌ترین است و با هر بار شارژ می‌توان به زمان دو ساعت از آن منفعت گیری کرد. این چنین سیستم خنک‌کننده این کنسول دریچه‌های هوای بزرگی دارد که حدوداً ۵۰ درصد بزرگ‌تر از دیگر کنسول‌های دستی است.

ادامه مطلب
حوثی های یمن تنها جت جنگنده اف-5 خود را از کجا آورده اند؟ + ویدیو
کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra معارفه شد ۹

مشخصات، قیمت و تاریخ اراعه کنسول Claw

MSI می‌گوید که طراحی Claw برای بازی‌کردن طویل‌زمان بهینه شده است. وزن این کنسول ۶۷۵ گرم و مقداری سنگین‌تر از کنسول ولو Steam Deck است. این چنین این کنسول ۲۹۴ میلی‌متر عرض، ۱۱۷ میلی‌متر ارتفاع و ۲۱.۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

Claw دارای یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت را اراعه می‌دهد. دیگر رقبای این کنسول، یعنی Steam Deck، وضوح عکس ۸۰۰ پیکسل و لنوو Legion Go وضوح ۱۶۰۰ پیکسل دارند. یقیناً نسخه تازه Steam Deck به نمایشگر OLED تجهیزاست.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ایسوس از نسخه‌های تازه ویووبوک S16 ،S14 و Pro 15 OLED رونمایی کرد
1704786755 891 کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra معارفه.webp
کنسول دستی MSI Claw با پردازنده اینتل Core Ultra معارفه شد ۱۰

این کنسول از ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه PCIe M.2 حمایتمی‌کند. در بالای دستگاه، یک microSD، یک درگاه Thunderbolt 4، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک دکمه پاور تجهیزبه حسگر تاثییر‌انگشت وجود دارد. این دستگاه این چنین دکمه‌های بزرگی دارد که می‌توانید کارکرد آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

کنسول MSI Claw در سه مدل با قیمت‌ ۶۹۹ تا ۷۹۹ دلار در نیمه اول سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها