شرایط فروش BAC X3 Proتکنولوژی 

شرایط فروش BAC X3 Pro برای نخستین بار اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲


BAC X3 Pro ازجمله خودروهای تازه بازار ایران به حساب می‌آید که معارفه آن در آخر سال ۱۴۰۱ صورت گرفت. اکنون که به روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم، شرایط فروش BAC X3 Pro از سوی خودروسازان بم اظهار شده است. این ماشین از ابتدا به‌صورت اقساطی اراعه می‌بشود تا شانس بیشتری برای جلب نظر مخاطبان ایرانی و پیروزی در بازار داشته باشد. در جدول زیر می‌توانید بخشنامه فروش این ماشین را مشاهده کنید:

شرایط فروش BAC X3 Pro، دی‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین پیش پرداخت مبلغ تسهیلات فاصله اقساط زمان اقساط مبلغ اقساط مبلغ قسط آخر نرخ سود
BAC X3 Pro ۵۰۰ میلیون تومان ۵۰۰ میلیون تومان هر سه ماه یک چک ۱۲ ماهه ۱۴۶ میلیون تومان ۱,۴۵۸,۰۵۴,۸۰۸ ریال ۲۶ درصد

BAC X3 Pro درواقع یک کراس‌اوور از برند جیلی است که با نام جیلی ویژن X3‌ پرو در بازارهای جهانی شناخته می‌بشود. اراعه این ماشین به بازارهای صادراتی از سال ۲۰۲۱ اغاز شده است و می‌توان او گفت با خودرویی مدرن روبه رو هستیم. یقیناً طراحی ظاهری این ماشین همانند تعداد بسیاری دیگر از هاچ‌بک کراس‌ها، فاقد هماهنگی کلی است.

ادامه مطلب
جهش ۱۵۵ میلیونی پژو ۲۰۷ قیمت این خودرو را به مرز نیم میلیارد تومان رساند

این چنین بخوانید: برگشت چراغ خاموش جیلی به بازار ایران؛ BAC X3 به‌جای لیفان X70 اراعه می‌بشود

یکی از نکات مثبت BAC X3 Pro برای مشتریان ایرانی، پیشرانه تنفس طبیعی این ماشین است. این کراس‌اوور به موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی تجهیزاست که حداکثر ۱۰۲ اسب‌بخار قوت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس این ماشین نیز از نوع اتوماتیک CVT است که انتخابی مرسوم برای خودروهای اقتصادی به حساب می‌آید.

شرایط فروش BAC X3 Pro برای نخستین بار اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲ ۴

این مشخصات فنی در ترکیب با وزن خالص ماشین که کمتر از ۱.۲ تن است، شتاب و کشش قابل‌قبولی را فراهم می‌آورند. مصرف سوخت ترکیبی BAC X3 Pro نیز ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر گفتن شده است. با دقت به باک ۵۰ لیتری، برد کراس‌اوور BAC بیشتر از ۸۰۰ کیلومتر در حالت ترکیبی خواهد می بود. سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم اغاز به حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر ۸ اینچی به‌همراه دوربین و سنسور پارک عقب تجهیزات کراس‌اوور مونتاژی کرمانی‌ها را راه اندازی خواهند داد.

ادامه مطلب
رکود بازار ماشین فراگیر شده است!_دانستنی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها