تولید پژو پارستکنولوژی 

سازمان تعزیرات حکومتی ادامه تشکیل پژو پارس را تایید کرد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

«محمدعلی اسفنانی»، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، امروز به یک سال بلاتکلیفی تشکیل پژو پارس در سرزمین آخر داد. به حرف های اسفنانی، اراعه پژو پارس بعد از از بین بردن مشکلات این ماشین و تطبیق آن با استانداردهای تازه، ادامه خواهد داشت. به حرف های سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، ادامه اراعه پژو پارس با دستور رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد.

داستان ادامه تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۳

پژو پارس یکی از محبوب‌ترین خودروهای داخلی به‌حساب می‌آید. این ماشین به همراه خانواده پژو ۲۰۶، پرفروش‌ترین محصولات ایران‌ماشین را طی دهه قبل راه اندازی خواهند داد. درواقع محبوبیت پژو پارس و پژو ۲۰۶ در ایران آن‌قدر زیاد است که نسخه‌های ایرانیزه آن‌ها یعنی سمند و رانا، هیچ‌گاه نتوانسته‌اند به سطح فروش آن‌ها برسند. ایران‌ماشین توانست پژو ۲۰۷ را بدون دردسر خاصی با پژو ۲۰۶ جانشین کند، اما برنامه جایگزینی پژو پارس با سورن پلاس XU7P با ناکامی منجر شد.

ادامه مطلب
چت‌بات‌ها چگونه شبیه انسان‌ها با ما صحبت می‌کنند؟

علت مهم این قضیه، تفاوت قیمت قابل‌دقت دو ماشین برای مشتریان می بود. تیپ‌های گوناگون پژو پارس در کارخانه بین ۳۰۰ الی ۳۵۰ میلیون تومان قیمت داشتند، درحالی‌که قیمت سورن پلاس XU7P از ۴۶۰ میلیون تومان اغاز می‌شد. این اختلاف قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی، دلیلی می بود تا مشتریان نسبت به جایگزینی پژو پارس با سورن پلاس XU7P مقاومت نشان دهند.

سازمان تعزیرات حکومتی ادامه تشکیل پژو پارس را تایید کرد_دانستنی ۴

بزرگ‌ترین مشکل در راه تشکیل پژو پارس، انطباق آن با استانداردهای ۸۵گانه است. سازمان استاندارد در ابتدا خبرداد که تشکیل سدان پارس در اسفندماه ۱۴۰۲ متوقف خواهد شد. بااین‌حال خواست‌های متعدد و یقیناً اعتراضات متقاضیان خرید پژو پارس، سازمان ملی استاندارد ایران را وادار کرد تا مجوز ادامه تشکیل این ماشین را صادر کند. طی چند هفته قبل ناظر یک کشمکش بین ایران‌ماشین، وزارت صنعت و سازمان استاندارد بر سر تشکیل پژو پارس بودیم. حال با این اظهارنظر سخنگوی سازمان تعزیرات اشکار شد که سپس از از بین بردن مشکلات پژو پارس، اراعه این ماشین ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
قرارداد بین اپل و کوالکام برای مودم های 5G آیفون تا 2027 تمدید شد
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

پست های مرتبط