شاید بتوانیم روزی با آن یک فیلم کامل بسازیمتکنولوژی 

احتمالا بتوانیم روزی با آن یک فیلم کامل بسازیم_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

«اشتون کوچر»، بازیگر آمریکایی که نقش «استیو جابز» را در فیلم «Jobs» (محصول ۲۰۱۳) ایفا کرده است، اخیراً مشغول آزمایش مدل Sora از OpenAI بوده است و نظر خود را درمورد این ابزار هوش مصنوعی شگفت‌انگیز گفتن کرده است. کوچر معتقد است که با وجود پیشرفت در عرصه هوش مصنوعی، روزی فیلم‌ها امکان پذیر کاملاً با این فناوی ساخته شوند.

بر پایه گزارش اینسایدر، «اشتون کوچر» بازیگر و اندوخته‌دار هالیوودی معتقد است که روزی فیلم‌ها کاملاً با ابزارهای هوش مصنوعی همانند Sora ساخته خواهد شد. این بازیگر به‌تازگی در رویدادی که توسط «اندیشکده Berggruen» مستقر در لس آنجلس سازماندهی شده می بود سخن بگویید کرد و او گفت که در حال آزمایش ابزار تازه تشکیل ویدیو استارتاپ سازنده ChatGPT بوده است.

ادامه مطلب
ونرا 3 اولین کاوشگری شد که روی ناهید فرود آمد

نظر بازیگر آمریکایی درمورد هوش مصنوعی Sora

احتمالا بتوانیم روزی با آن یک فیلم کامل بسازیم_دانستنی ۴

کوچر که شرکت‌ اندوخته‌گذاری او با نام Sound Venture نیز از OpenAI حمایتکرده است، می‌گوید:

«من یک نسخه بتا از Sora دارم و زیاد شگفت انگیز است. می‌توانید هر فیلمی که می‌خواهید بسازید. می‌توانید ویدیوهای ۱۰، ۱۵ ثانیه‌ای خوبی تشکیل کنید که زیاد واقعی به نظر می‌رسند.»

او در ادامه می‌گوید که این ابزار هوش مصنوعی به افت هزینه‌های ساخت یک فیلم یا برنامه‌تلویزیونی پشتیبانی می کند. کوچر در این رابطه او گفت:

«چرا به بیرون برویم و از یک خانه برای یک برنامه تلویزیونی فیلمبرداری کنیم، در حالی که می‌توانید آن را فقط با ۱۰۰ دلار تشکیل کنید؟ بیرون رفتن و فیلمبرداری برای شما هزاران دلار هزینه دارد.»

کوچر به‌قدری نسبت به پیشرفت‌های هوش مصنوعی خوش‌بین بوده که معتقد است مردم در نهایت با منفعت گیری از ابزارهایی همانند سورا فیلم‌های کامل می‌سازند. او در این رابطه می‌گوید:

«می‌توانید یک فیلم کامل را رندر کنید. فقط باید ایده‌ای برای یک فیلم داشته باشد، سپس هوش مصنوعی فیلمنامه را می‌نویسد، سپس آن را باید در ابزار تشکیل ویدئو داخل کنید و در نهایت فیلم را تشکیل می‌کند.»

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
لپ‌تاپ Framework 13 با پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل معارفه شد_دانستنی

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها