قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3 پرو افشا شدتکنولوژی 

قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ ۷ و گلکسی بادز ۳ پرو افشا شد_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

اتفاقات Unpacked سامسونگ به گمان زیادً چند هفته دیگر برگزار می‌بشود اما قطار اطلاعات این اتفاقات هم چنان به حرکتش ادامه می‌دهد. یکی از این اطلاعات درمورد قیمت احتمالی برخی دستگاه‌هایی است که انگارً در این مراسم معارفه خواهد شد. امروز در گزارشی قیمت دستگاه‌های گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا لو رفته است.

منبعی آگاه به‌ نام «YTechB» گزارش داد خرده‌فروشی اروپایی این گجت‌ها را همراه قیمت در سایتش فهرست کرده است. این منبع اسکرین‌شات این صفحات را نیز به اشتراک گذاشته اما نامی از این خرده‌فروش نبرده است. این چنین ادعا شده این قیمت‌ها در قیاس با قیمت‌های مهم اندکی تخفیف دارند. درهرصورت، تا این مدت صحت این قیمت‌ها اشکار نیست.

قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ ۷ و گلکسی بادز ۳ پرو افشا شد_دانستنی ۱۸

انگارً این خرده‌فروش گلکسی بادز ۳ پرو را با قیمت ۳۱۳.۴۹ یورو (۳۳۵ دلار) فهرست کرده است که نسبت به قیمت ۲۴۰ یورویی (۲۵۷ دلار) بادز ۲ پرو افزایش چشمگیری خواهد داشت. انتظار می‌رود این محصول در رنگ‌های نقره‌ای و سفید اراعه بشود.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس
1719058882 105 قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3.webp
قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ ۷ و گلکسی بادز ۳ پرو افشا شد_دانستنی ۱۹

درهمین‌حال، گلکسی واچ ۷ بی‌تی ۴۰ میلی‌متری با قیمت ۳۱۴.۴۹ یورو (۳۳۶ دلار) دیده می‌بشود، درحالی‌که قیمت مدل ۴۴ میلی‌متری آن ۳۴۴.۹۹ یورو (۳۶۹ دلار) است. انگارً این ساعت‌ها در رنگ‌های کرم، سبز و نقره‌ای حاضر خواهند می بود. فعلاً هیچ اطلاعاتی درمورد قیمت مدل‌های سلولار وجود ندارد.

قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3

گلکسی واچ اولترا را این خرده‌فروش با قیمت ۶۸۸.۹۹ یورو (نزدیک به ۷۳۷ دلار) لیست کرده است. این فروشگاه ادعا می‌کند در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم و سفید تیتانیوم اراعه می‌بشود.

1719058882 222 قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3

بدون شک، امکان پذیر قیمت این دستگاه‌ها تا اتفاقات Unpacked تحول کند. این چنین قیمت‌های اروپایی گران‌تر از قیمت‌های بازار ایالات متحده آمریکا می باشند.

ادامه مطلب
سازمان گسترش پرتابگر اروپا تأسیس شد

ظاهر شدن صفحه حمایتدستگاه گلکسی واچ اولترا سامسونگ

علاوه‌براین، سایت رسمی سامسونگ انگارً به‌صورت اتفاقی وجود گلکسی واچ اولترا را در مدل LTE قبول کرده است.

به‌ گزارش «۹۱Mobiles»، وب‌سایت سامسونگ صفحه حمایتجدیدی را در وب‌سایتش در دسترس قرار داده می بود که مستقیم به Galaxy Watch Ultra اشاره می‌کرد. این صفحه اکنون از دسترس خارج شده است.

1719058882 421 قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3

در این صفحه، اشاره شده می بود اندازه این ساعت هوشمند ۴۷ میلی‌متری است. این اندازه فقط مقداری بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 Classic است که ساعت هوشمند ۴۶ میلی‌متری است. در آخر، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند باتری بزرگ‌تری نیز داشته باشد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها