توصیه‌های طب سنتی به دانش‌آموزان برای ایام امتحاناتسلامتی 

پیشنهاد‌های طب سنتی به دانش‌آموزان برای ایام امتحانات_دانستنی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دانستنی

کد خبر: ۲۶۲۷۷۲

تاریخ انتشار کردن: دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ – ۱۴:۲۸

به نقل از بهداشت نیوز،  پزشک و متخصص طب ایرانی با اشاره به فصل امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان به پیشنهاد‌های طب سنتی برای منفعت‌وری زیاد تر آنان پرداخت و اظهار کرد: در طب سنتی اصول ۶گانه داریم که او گفت و گو تغذیه فقط یکی از این اصول را در بر می‌گیرد و خواب و بیداری، آب‌وهوا و حالت‌های روحی و روانی از دیگر اصول سلامتی می باشند.

او گفت: درمورد تغذیه که شامل خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها می‌بشود عموماً طب ایرانی بر پایه مزاج افراد نسخه می‌پیچد اما یک‌سری از خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها می باشند که خواص عمومی دارند همانند مصرف بادام و مویز که مقوی مغز می باشند.

ادامه مطلب
عفونت ادراری در کودکان یک زنگ خطر جدی محسوب می‌ شود

زارعی خاطرنشان کرد: برخی از نوشیدنی‌ها همانند شربت زعفران و نوشیدنی‌هایی که حاوی زنجبیل یا دارچین باشند انرژی بدن را زمان مطالعه بالا می‌برند و فرد کمتر حس خستگی می‌کند و علتافزایش منفعت‌وری دانش‌آموزان می‌بشود.

پزشک متخصص طب ایرانی او گفت: مصرف برخی خوردنی‌ها همانند رب انار و رب سیب که با میخک و یا دارچین مخلوط شده باشند نیز می‌تواند انرژی افراد را افزایش دهند.

زارعی در ادامه، خواب کافی و مناسب را نیز در منفعت‌وری دانشجویان و دانش‌آموزان زیاد مناسب گفت.

ادامه مطلب
در ۲۲ بهمن امسال مجدد این دست‌ها به هم گره می‌خورند+عکس

وی این چنین به دانشجویان و دانش‌آموزان پیشنهاد کرد برای تسلط بر استرس و اضطراب که برخی‌ها شب قبل از امتحان به آن دچار خواهد شد، از شربت زعفران و شربت سنبل‌الطیب در زمان نزدیک به خواب و استراحت منفعت گیری کنند.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها